Během prvních 24 hodin, kdy byl trailer k filmu 28 Years Later k dispozici online, si už společnost Sony začala mnout ruce v očekávání jeho uvedení do kin po celém světě v červnu příštího roku. Nový film režiséra Dannyho Boylea a scenáristy Alexe Garlanda se stal s 60,2 miliony zhlédnutí celosvětově nejsledovanějším hororovým trailerem roku 2024, ale je také druhým nejsledovanějším hororovým trailerem všech dob hned za trailerem filmu To: Kapitola 2, který za prvních 24 hodin nasbíral neuvěřitelných 96 milionů zhlédnutí (což by v přepočtu znamenalo 91 milionů dolarů za úvodní den v pokladnách kin). V současné době, zhruba o týden později, má trailer k filmu 28 let poté 146,1 milionu zhlédnutí po celém světě.
Pro srovnání, 28 Years Later překonalo čísla prvních oficiálních trailerů k filmům The Nun (55,4 milionu, 53,8 milionu dolarů při uvedení do kin), The Conjuring: The Devil Made Me Do It (55,2 milionu, 24,1 milionu dolarů) a Halloween (51,6 milionu, 76,2 milionu dolarů při uvedení do kin), stejně jako k dalším letošním hororům, jako je Smile 2 (33,1 milionu zhlédnutí, 23 milionů dolarů při uvedení do kin) a Nosferatu (26,4 milionu zhlédnutí).